2009-03-22

Vår i Nederländerna

Har just kommit hem från en långhelg 'hemma' i Nederländerna. Min syster V (jag har 3 praktexemplar) fyllde 30 år i fredags, och syster #2 och jag - båda semisvenskar - åkte till moderlandet för att fira henne.

Som jag har skrattat med dem! Jag har träningsvärk i magen, mina magmuskler fick jobba rejält och käkarna känns fortfarande lite ömma. Det finns nog inga som jag kan ha så otroligt roligt med som mina systrar, vi skrattar om allt och ingenting och utomstående har oftast svårt att hänga med. :)

Och vilket väder vi hade! Tretton grader varmt, solsken, vår! Fåglarna kvittrade, premiär för solglasögonen och jag gick utan jacka idag. Underbart! Så vi tog en lång och härlig promenad i 'De Loonse en Drunense Duinen', enligt V är det europas största sandflykt. Det enda som fattades var havet. ;) Titta bara:

(Och vilken hemkomst jag fick när vi landade på Skavsta... Snöblask och kallt!)

Jag har mängder av bilder som jag just nu laddar över till datorn. Syrran är förutom mäklare och florist otroligt duktig på heminredning, hon vet vad hon vill och ser till att det blir så (det är en stolt och lite avundsjuk storasyster som talar). Så jag tog mååånga bilder hemma hos henne, hade tänkt visa er så småningom hur fint hon har det.
Men nu ska jag ta ett långt varmt bad och sen är det läggdags, jobbet väntar imorgon bitti.

Inga kommentarer: