2009-01-03

Purrrrr

Sitter på soffan, tittar på 'Nu är det jul - igen' med Tim Allen (har inte bestämt mig än om den är skitdålig eller skitrolig, men avkopplande är det!) och har en liten katt som ligger på min högeraxel. Tydligen gillar han läget, för han spinner så högt att jag har fått höja volymen på tv:n.
Härligt!

Han gillar att ligga nära, somnar gärna i mitt famn eller under hakan (eller som nu: på axeln). Och jag gillar att ha honom nära. :)

Vad sambon tycker? Han har svårt för vår lille vän. Han är på helspänn, på sin vakt, sover dåligt - och verkar inte vilja göra något åt det. Försöker inte. Jag är frustrerad! Men jag hoppas verkligen att det löser sig!

Men for now: hejdå från två som spinnerrrrrr!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
hoppas verkligen att det löser sig för er alla tre. Lill-kissen verkar ju trivas hos er oxå...
Har inte bloggat alls på länge med väl röjt och fixat är helt speedad inför jobbet imorgon och kan inte sova....
Kram till dig vännen!
//
Du vet vem jag är;)