2009-01-01

Ny kille!














Ni får ursäkta, men det kommer att bli en hel del kattprat nu på bloggen.
Jag är helt galen i min nya kille! Han är fortfarande namnlös, men snart tror jag att vi kan upptäcka vilket namn han ska ha.

Men nu har han flyttat in! F och jag hämtade honom i eftermiddags.




Efter en stor undersökning av husets nedervåning somnade han på soffan, sov igenom besöket av kompis C och hennes nya kille, och vaknade först när de skulle gå en timme senare.
Han har upptäckt såväl kattlådan som matskålen, det är bra. Och medan jag skriver detta leker han med en fjäderleksak under bordet. Då och då jamar han till, det verkar vara en pratare. Och han stannar upp ibland för att stryka sig mot mina ben. Härligt! :D

Och han spinner! Jag är lycklig...
(hoppas att sambon snart kommer att upptäcka hur härlig vår nya huskompis är!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är kär i din nya kille!! ;-)
F