2009-01-12

Klokt av Gloria

Gloria Gaynor är en klok kvinna.

' I will survive
as long as I know how to love I know I will stay alive'

Laaaaalala lalaaaaalalalalalalaaaaa lala... :)

Äsch. Vi får väl se vad som händer. Just nu känns saker och ting ok här hemma.
Viljan finns, that's a start. Jag gillar min lilla fluffboll, som just nu ligger i värmen bakom skärmen och tvättar sig. Jag gillar min sambo, trots att han inte är världens modigaste man.
Jag gillar även mig själv, för att jag vet att jag klarar mig. I will survive!

Dags att sova. Ska dansa uppför trappan med schyssta discomoves. Goodnight, people!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag la märke till: jag gillar min sambo.. jag giller även mig själv.
Vadå gillar? Älskar skulle vara bättre.. för båda personer.
Är faktiskt lite orolig för dig, min kära syster..
POK!