2011-08-02

... och andas ut

Inläggen regnar tätt. Bloggen är min lilla spypåse, mitt Tekniska Verken för känsloutsläpp. :)
Funkar bra, för idag mådde jag lite bättre. Inte riktigt på morgonen, men efter samtal med kollegor och senare en helkväll med goda vänner som dessutom själv befinner/har befunnit sig där jag är nu börjar åskmolnen runt mitt huvud att försvinna.
Ta det inte så personligt, Ph! Vem säger att andra med avsikt säger och gör det de säger/gör för att komma åt dig? Ingen, just det! (Inte för att jag trodde det, men det kändes ändå som om allt var personligt..)

Så breathe in, breathe out - och inse att no matter what så duger jag. Bara för att vissa delar av min kropp inte gör som jag vill är jag inte misslyckad. Då finns det tydligen en annan väg som jag ska gå.

Inga kommentarer: