2011-08-26

Katten också.. :)

Min lilla Tomi är väldigt social. Och då menar jag VÄLDIGT social. Hon har nog varit in i vartenda hus i vårt område, SÅ social är hon.
Inte alla uppskattar det så klart, det förstår jag. Men vad ska jag göra? :)
Idag visade min granne och kompis M att Tomi hade lämnat kvar ett avtryck när hon varit inne i deras förråd. Eller ett... snarare flera:

Japp, kattspår förevigade i cementgolvet! :)
Som tur var kunde både hon och hennes familj skratta åt det. Och visst ser det lite gulligt ut?

The Catwalk of Fame! ;)

1 kommentar:

Änglar & Hjärtan sa...

hahaha! söt katt ni har!

Tack för att du tänkte på mig angående lavendel! Jag har så jag klarar mig, men tack ändå!

Åh Eksjö julmarknad! Jag hörde ett par prata om den i Slaka och tydligen är det är väldigt trevlig marknad.

kram vännen mig!