2011-08-16

Min man ♥

Idag fyller min man år. Det blev ett lugnt firade, hans föräldrar kom förbi och vi åt gott. Nu ligger födelsedagsbarnet på soffan och vilar medan jag jobbar lite (for the record: han var ledig idag, jag har jobbat och varit uppe sedan kl5... Är det inte jag som borde vara trött?).
Och så passar jag på att skriva lite om mitt hjärta, mannen i mitt liv sedan 6 år tillbaka. Ja, bara 6 år - men det känns som om han har varit min i hela mitt liv. :)

Han är envis så in i vassen, han har liiite svårt att lyssna, han är är en skrytPelle, han har en mycket udda musiksmak och hans humor - hjälp... ;)

Och jag älskar honom för det!
För när jag inte orkar, när livet känns tungt och svart och orättvist, när marken under mina fötter försvinner för en stund - då är det han som finns där, som säger att allt kommer att bli bra, som kramar om. Han får mig att le, han får mig att skratta.

Löööv you, darling!



Inga kommentarer: