2011-08-24

Min älskade syster

Min älskade syster, jag är så stolt över dig! Vet du det?
Jag älskar dig för att du är som du är. Envis som få, rolig, svartvit :), avslappnad, underbar, knäpp, händig, slarvig, skön, kramgo, gullig och mycket mer! Jag kan skratta med dig, gråta med dig, bråka med dig och bli sams med dig och det gör ingenting för blod är ändå tjockare än vatten. :) Du är en av mina bästa vänner, din (blivande) man är härlig (good choice, girl!) och jag avgudar dina barn.


Och den här bilden visar precis hela din ljuvliga familj. My favorite picture!
Ik hou van jou, Jules! ♥

2 kommentarer:

syrran sa...

Och här kommer klagomålet, skriftligen som du önskade dig: vadå envis? inte är jag envis?! ;)
Älskar dig också, JÄTTEMYCKET! Är så glad att jag har dig, min älskade syster!!

Ph sa...

Jotack, du är MYCKET envis! Skyll på mormors gener... ;) Puss!