2009-09-02

It's Oh So Quiet...?

Det är lite tyst på bloggen just nu...

Nejdå, jag är inte uttråkad. Det har bara varit rätt intensivt i livet de senaste veckorna, med jobbet och fritiden och hälsan.

Jobbet slukar det mesta av tiden ( I love my job! Men det är VÄLDIGT intensivt just nu...), och kroppen orkar inte riktigt med. Sköldkörteln är inte under kontroll än, så jag måste ta tag i allt själv och skriva en remiss. Det tar tid. Följderna av påkörningen i höstas kan inte heller avslutas, behöver skriva ner allt som hänt och skicka till försäkringsbolaget. Och så försöker jag fixa till i hemmet och ha tid med Älsklingen. Multitasking!

Men jag klarar mig..

1 kommentar:

Syrran sa...

Sen om du inte klarar dig, ska du bara hojta till! Då får älsklingen ha tid med dig, barnen vara lugnare i skolan och sköldkörteln får fixa sig själv ;-)
Du är tuff du!
Puss!