2009-09-21

Östergötland runt

Förra veckan hade jag min syster V på besök. Härligt, för vi träffas inte alls ofta! (Det är nog mitt eget fel: jag var den som flyttade utomlands...)
Jag hade tagit ledigt tre dagar, de övriga dagarna jobbade jag ungefär till lunch så vi hann umgås massor. Dessutom fyllde jag år, och då var det extra roligt med familj på besök. :)
I och med att hon opererades veckan innan hade vi bestämt att vi skulle ta det ganska lugnt, men några roliga saker var vi bara tvungna att göra! Så gjorde vi en Östgötaresa: Rökstenen, Alvastra, Omberg, Vadstena, Motala och även Brunneby. Jätteroligt! Och vad vi skrattade!..

Sambon och jag vid Rökstenen. Förlåt Älskling, men jag tar mig friheten att publicera denna bild. Du brukar ju hänga ut mig ibland på din blogg, nu är det min tur! ;)

Syrran fastnad i Alvastra :)

Tävling (eller iaf mellan sambon och mig) nedför Omberg

De roligaste bilder har nog syrran på sin kamera. Och jag lovar, när jag fått dem ska jag lägga ut dem här! Ett exempel på vår härligt barnsliga humor... :D

1 kommentar:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Trevlig med besök! Ett stort grattis i efterskott önskar jag dig och en superduperbra helg. KRAM johanna