2009-09-21

Små vackra ting

Syster V och jag besökte Norrköping för lite shopping. Vi 'hamnade' i underbara Drömgården, och förälskade oss i en massa fina saker!
Bland annat så följde den här fina saken med mig hem (en present av systern):



Visst är den gullig? En liten prydnadssak... mycket onödigt men ack så fin! :)

En annan vacker liten skapelse som fått komma hem till mig är den här:

Sådana här älskar jag!
(Jag får erkänna att jag har flera varianter: med små löv, med djur, med pepparkaksgubbar, med födelsedagstårtor, med snöflingor...)

Även denna en gåva från syster min. Klart att hon fick fina saker av mig med, men de hann jag inte fotografera! ;)

1 kommentar:

Syrran sa...

Nästa gång jag är hos dig vill jag också köra den turistiska rutten med alla fina småbutiker :S blir helt avundsjuk när jag ser alla fina saker!
Pusspuss