2009-09-18

The dress(es)...

I think I found my Dress... :)

Syster V och jag gick igår till bröllopsbutiken här i Linköping. Jag skulle visa henne vilken klänning jag hade provat, och ville veta vad hon tyckte.
Men hon var inte helt övertygat, och ärligt talat inte jag heller. Klänningen jag hade på då (det skulle bli en variant på den) kändes för tung och för... fin för min smak.

Så vi gick till en annan festkläderbutik - och där fanns de! De klänningarna som jag vill ha!
Javisst, klänningARNA, för att det blir en av dessa skönheter:

(den mörkare klänningen)

Den här provade jag! Underbar!

(dålig kvalitet, fick ta en bild av dataskärmen och det blir inte så snyggt...)

Rätt enkelt i snitt, med ändå lite blingbling, skönt tyg, bra fall - precis sånt som jag (inte visste att jag) ville ha! :)

2 kommentarer:

Helena sa...

Fina klänningar! Jag gillar lila :-)

Ph sa...

Jag med! Men det blir nog en sådan variant i benvit... :)