2009-09-06

Ibland..

...får man ett sånt samtal som gör att man lyfter. Man känner plötsligt att man inte är ensam, att det finns massor av underbara människor därute som går eller har gått igenom likadana saker som man själv gör. Att det finns hopp, hjälp och framför allt stöd därute. :)

Ett sådant samtal fick jag för några timmar sedan. En gammal kollega som hade hamnat här på min blogg och läst mina inlägg. Hon kände så väl igen sig och ringde för att säga att hon fanns där om jag ville prata/fråga om de där små och stora bekymmer som jag går runt med.


TACK!! Det kommer jag definitivt att göra!


2 kommentarer:

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Konstigt är det men rätt som det är så korsas vägarna igen.
Jag har fått lite kontakter via min blogg,det är kul.
Ha en trevlig helg Agneta

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

:) härligt... Kul när gamla vännder dyker upp igen. Trevlig helg :) KRAM