2009-02-28

Nygamla fynd

Just det, det där med städning har ju många fördelar.
Inte minst för att man hittar sånt som man inte kom ihåg att man hade, eller hade tappat bort eller så:
Plötsligt hittade jag 2 fina tyger som låg liksom undangömda i en hög med papper (varför samlar vi lärare så mycket papper på oss??). Då blir man glad! Särskilt med utmaningen i sikt, jag tror jag vet redan vad jag ska göra med dem. Mmmm... :)

Nu ligger dom i mina nya genomskinliga förvaringsådor, även de ett steg i städningen.
Ojojoj, lilla jag mår faktiskt bra av att ha lite ordning och reda omkring mig... Bäst att inse det och ta tag i mitt alldeles eget fina hobbyrum (som just nu är översvämmat med saker)!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej

Du skulle se mitt skåp jag hade i köket innan vi gjorde om.
Sambon undrade jämt om jag visste vad jag hade där. Och vad svarade man. Javiss vet jag det.
Sedan när jag rev ut skåpet så hittade jag massor av intressanta "presenter" till både min och syskon barna. Hur senil kan man bli egentligen.

Ha det bra

Kram CARINA