2009-02-26

Gnäller, Trötter och Slarver

Dvärgarnas kusiner har flyttat hem till mig: Gnäller, Trötter och Slarver.

Slarver har sett till att jag stöker till i mitt hus, att jag inte hittar mina saker och att jag snubblar över sånt som inte ska ligga där jag går.

Trötter sitter bredvid mig och får mig att gäspa hela dagen. Han ser till att jag inte kan hålla ögonen öppen, även om klockan knappt är tre på eftermiddagen.

Och Gnäller...han är värst! Han får mig att morra på min sambo, att klaga på mig själv och att emellanåt tycka högt och tydligt att alla män borde låsas in och att jag ska bli lesbisk/nunna och bo i kollektiv och adoptera barn.

Jag hoppas att de snart flyttar ut igen...

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej

Jag trodde att de bara bodde hos mig denna vecka. Tydligen kan de klona sig.

Ha det bra

KRAM CARINA