2011-01-14

Helg, helg, strålande helg

Hurra! Det är fredag!

Idag jobbar jag bara en kort dag, vilket känns skönt. Helgen blir lite längre då - eller så känns det i alla fall! :)
Vad som ska göras? Hm.. eftersom det har kommit en del snö IGEN antar jag att älskling vill skotta lite (men det kan han gott göra själv!). Sedan tror jag att han ska jobba på lördag, och då tänker jag låsa in mig i mitt superstökiga hobbyrum och göra en grovinsats: sortera-slänga-spara. Och städa.
Har tänkt mycket på det i veckan, nu blev jag sugen på att skapa ordning där så att jag kan pyssla när lusten faller i. Som det ser ut nu kan jag inte ens sätta mig vid skrivbordet...

Jag är sugen på att skapa lite fler kort att skicka till nära och kära, kanske sy en klänning till mig själv... Hm, det blir ju en Greklandresa med hela tjocka släkten i maj, det skulle ju kunna bli en fin sommarklänning eller så... :P

Nåväl, först arbete som sagt. Glad fredag!

2 kommentarer:

Syrran sa...

Om inte annat får du gärna sy någon fin sommarklänning till mig, till samma resan :)
Vi hörs i helgen! Puss van je zus!

Änglar & Hjärtan sa...

hihi... jag hittade hit! ;)

kram kram!