2011-07-14

Snart...

... har vi varit gifta i ett år. På söndag firar vi bomullsbröllop, tydligen. Vad fort det går!

Foto: Carolina Byrmo
Älskling har fixat en romantisk överraskning, som jag fick veta lite i förväg eftersom han behövde mitt råd. Jag blev förvånad, inte trodde jag att han skulle tänka ut något sådant - romantik är liksom inte hans grej, but he pulled it off quite fine!
Vad det är får ni reda på efter söndag, hehe! :)

Bläddrade genom bilderna häromdagen, vilken härlig dag det var! Precis så avslappnad och skön som vi hade önskat oss, med familj och vänner. Det skulle jag kunna göra om varje år!

Foto: Eric Hampusgård (med lite redigering av mig själv) :)

Foto: Carolina Byrmo

Foto: Carolina Byrmo
Och jag gifte mig med världens underbaraste man, som alltid finns där för mig!

Inga kommentarer: