2011-03-05

Sol och Sabon

Har åkt ner till moderlandet för att hälsa på just modern, som fyller 60 år imorgon. :)
Tog ledigt så att jag kunde vara här en långhelg, och det känns som ett mycket bra beslut!

Vädret har varit fantastiskt, solen värmde och det var verkligen vår! Mamma (som var ledig) och jag hann med både shopping och lunch med lill'syrran (som inte var ledig). Vi kunde till och med sitta ute och äta...

Sedan hittade vi en underbar butik: Sabon. Tvål, scrub, body lotion, dofter - ljuvliga!
Så nu har jag skämt bort mig själv med dessa två underbara produkter:

Provade lite när vi var där, och mina händer har aldrig varit mjukare! Lyx, lyx, lyx! :)

Idag ska lill'syrran och jag hämta mammas födelsedagspresent från alla oss: en större tv. Ni vet, 60 år, hon ser ju inte lika bra... ;)

1 kommentar:

Cilla sa...

Hej!!
Första gången jag kikar in hos dig & ville bara säga hej samt vilken mysig blogg du har ;0)
Fortsatt skön helg till dig..
Mvh Cilla