2011-02-20

Dags att ta sig upp igen!

Vad skönt det är att bara kunna släppa ut saker här på bloggen! På så sätt behöver jag inte hålla inne med klumparna, där de bara blir större och mörkare...
Tack för alla uppåtpuffar! Ni som skrev kommentarer, ni som skickade sms, ni som pratade med mig - ♥!

I fredags tvingade jag mig själv upp igen. Efter en lång, rätt kul och lagom intensiv arbetsdag skulle jag till en vännina/fd kollega som hade bjudit in ett gäng härliga tjejer på middag.
Och det var verkligen helt underbart! Det var så roligt att få träffa dem igen (vissa hade jag inte träffat på 4 år eller så), maten var otroligt god - och det bästa var nog samtalen.

Det är alltid svårt att återge ett samtal, så jag kan bara säga att vi pratade om allt från tonåringar och ofrivillig barnlöshet till inredning och husbygge. Jag har sett andra sidor hos mina härliga 'gamla' kollegor som jag inte har sett förut, och blev så otroligt inspirerad. Det var precis en sådan där underbar kväll som jag behövde! Nu har jag laddad batterierna och är redo för vägen upp igen.


Och Maria A: du är en av de härligaste människorna jag vet! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! Visst är det väl synd att det ska behöva ta så många år innan man lär känna varandra bättre! Vi måste se till att träffas snart igen, vi har ju mycket att prata om! Stor kram till dig!