2009-10-23

Härlig jag-helg!

Det har varit ett par väldigt intensiva veckor för min del. Jobbet har krävt mycket tid, jag har varit trött och emotionellt har det väl varit en bergochdalbana (typ Nyckelpigan, inte Balder). :)

Så idag har jag tagit ledig, och just nu sitter jag på tåget på väg upp till Stockholm.
Där ska jag träffa min bästa kompis, som är på turné med brittiska gruppen Muse. De spelar på Hovet imorgon kväll, kompis E är ljud- och ljustekniker där och jag ska se showen!
Dubbel lycka alltså, för jag storgillar Muse OCH jag hinner träffa honom. Sist var på hans bröllop förra året... Det är inte alltid lätt att träffas! Särskilt när han bor i England och jag i Sverige... ;)

Dessutom hinner jag krama mitt ena gudbarn M och hans mamma, och träffa några fler vänner från tiden jag bodde och jobbade i Stlm.

Och jag har bestämt mig för att besöka Andreas grav. Där har jag tyvärr inte varit på länge - medvetet, omedvetet. Jag längtar dit nu, även om jag inte behöver gå dit. Han finns ju överallt. Men det ska bli skönt att åka till kyrkogården i alla fall.

Ja, den här helgen ska jag bara göra sådana saker som gör mig glad! Det tycker jag att jag är värd.

1 kommentar:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Jag hoppas din helg blev underbar :) kram Johanna