2011-10-13

Kryptiskt?

Jag ber om ursäkt för mitt kryptiska inlägg häromdagen. :)
Såhär var det: mina bröst har varit lite...konstiga. Eller ena bröstet, snarare sagt. Det kändes som en mentholkänsla på insidan, som om det är tigerbalsam liksom. Det kliar inuti.
Det behöver inte vara något, men senare i duschen kände jag något knöligt som inte hade funnits där innan. Och sånt är lite läskigt...

Idag tyckte jag att andra bröstet också kändes sådär menthol-aktigt. Nu läste jag att det där med kliandet kan bero på hormonförändringar i kroppen. Graviditet, menstruation. Nej jag är inte gravid så jag hoppas att det är mensen som -äntligen- kan vara på väg. Eller kanske en ägglossning?

Det där med knölen... vi snackar om en liiiten knöl, men ändå. Det kan vara en körtel eller så.
Hur som helst så ska jag ändå kolla upp det. Men jag är inte så orolig.

1 kommentar:

medelsvensson sa...

Sänder styrketankar och varma kramar!
/M