2011-06-23

Road trip

Maken tog med mig på en liten road trip denna vecka: Västervik, Kosta glasbruk, över bron till Öland, Borgholm, Byxelkrok, Böda Sand och Kalmar. Mycket vackra saker att titta på, god mat, inga måsten och en hel del shopping. Underbart! Vi hade tur med vädret med, lite regn blev det men även sol - så Älskling passade på att bada vid Böda Beach...

Nej jag badade inte. Och inte för att det var för kallt för min del, utan NÅGON var ju tvungen att föreviga hans plaskande... ;)

Sägas måste att det faktiskt var han som köpte mest! Han är en shopaholic när det väl gäller. :)
Jag hittade också några pärlor till hemmet. Vad sägs om de här skatter från ljuvliga Green Gate?

Den här har jag suktat efter länge!

Och den fick sällskap av dessa fina burkar.

Jag är nöjd! Superskön resa, bra anordnad av herr reseledaren. Har kunnat slappna av, trots att vi båda två sov rätt illa de flesta nätter. Men inatt väntar vår egen sköna säng. Borta bra... ;)

Inga kommentarer: