2010-05-14

Bra vecka

Har haft min mamma här sedan i söndags, och i onsdags anslöt syrran och lille Sam.
Härligt! Bara snacka holländska (sambon är i Tyskland på hockey-VM), mysa med gullungen som ler nästan jämt, skratta, babbla, planera lite inför bröllopet - underbart! Det var nog precis det som behövdes. :)
Imorgon åker de hem igen. Och jag har lite saker att fixa...

Och i veckan har jag äntligen börjat skicka ut inbjudningskorten! Det tog sin tid, men med lite hjälp av syskonen lyckades vi översätta sista biten på bästa möjliga sätt och göra klart de sista korten. Jag hade ingen ro att vänta tills sambon kom hem igen, de där förbaskade korten skulle ut! Nu!
Så jag har suttit och pysslat, klippt, klistrat och skrivit - och nu är nästan alla utskickade! Hurra!

The crime scene...

Och ikväll har vi redan fått in lite svar, snabba ryck! ;)
Idag var vi också i Vårdnäs för att titta lite närmare på stället, räkna ut antal bord osv. Jag längtar! Och jag längtar också till sambon kommer hem igen - för nu tycker jag att HAN får ta tag i lite bröllopssaker. Jag behöver en kaffepaus från allt bestyr!

Inga kommentarer: