2010-03-22

117 dagar kvar!

Hundrasjutton dagar kvar till vårt bröllop. Och jag längtar!
Älsklingen med, tror jag - även om han kanske inte visar det lika tydligt som jag.. ;)

Vi har äntligen bokat catering, vilket känns mycket skönt! Och vi är så nöjda med valet, det kommer att bli kanon och gott! Sedan har vi också bestämt vilka ringar vi vill ha, det blir jättefina titanringar HÄRifrån (men jag avslöjar inte än vilka, det får ni se om sisådär 117 dagar, haha!).

Klänningen hänger i mitt rum, blommorna är beställda, gästlistan är klar och inbjudningarna ska beställas i veckan. Syrran och semi-syrran aka kompis F har fått rollerna som kontaktpersoner/allt-i-allo/planeringshjälp, och jag pratade med vigselförrättare för några veckor sedan. Allt känns bra! :)

2 kommentarer:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vad långt ni har kommit i planeringen :) Kram

Unknown sa...

Hej

Vad skönt att kunna har allt planerat i tid.
Ha en underbar dag
Kram