2010-02-20

Syfestival!

Precis hemkommen efter en snöig bussresa från huvudstaden. Usch, jag var spänd nästan hela resan (och otrolig kissnödig!), vilken hemskt väder!

Men det var sååå värt det! För kompis J och jag har besökt Syfestivalen i Älvsjömässan! :)
Det första vi gjorde var att söka upp Gekko och Jenny från JNYdesign. Jag är en stor fan av båda, och såg framemot ett besök i deras monter. Och jag blev inte besviken, det blev både en hel del nytt Jennytyg (Åååh, ljuvliga moln!) och sy-dregelscarf-workshop hos Gekko. Nu är jag helt salig och sitter utmattad på soffan med mina nya skatter omkring mig. :)

Bilder kommer sedan. Nu ska jag titta på melodifestivalen och mysa lite med Älskling, och förhoppningsvis sova gott inatt. Det blev få timmar sömn inatt, jag hostade så jag väckte mig själv på tok för många gånger...

Inga kommentarer: