2010-02-14

Litet leende

Vi har det lite... tungt i vår relation just nu, kan man säga. Det finns en del som måste ändras - innan vi gifter oss. Jag tycker att Älskling måste ta tag i saker som han i de 5 år som vi har varit tillsammans inte insett eller gjort. Jag vill inte lämna ut honom här, så jag tror att jag inte skriver mer om det. Men vi har pratat massor i veckan, och vi kommer säkert att prata en del de kommande veckorna med. Det känns bra.

Och nu vill jag visa vad jag fick av Älskling idag! Han har faktiskt skärpt till sig i veckan, jag har fått mycket uppmärksamhet på ett underbart varmt sätt. :)

(och så fick jag en laptopsleeve. Som han visste att jag ville och behövde.)
På holländska! :) Han har letat i mina ordböcker, och jag fick en kärleksförklaring i mitt eget modersmål. Och så skämtade han till det genom att blanda våra efternamn. Hm, kanske ett alternativ? ;)

Inga kommentarer: