2010-02-17

Resa hit, resa dit

Hade egentligen tänkt åka hem till Holland kommande helgen, men planerna ändrades. Istället åker jag till Stockholm med kompis J för att gå på Syfestivalen. Visserligen har jag tygköpstopp (jag har såååå många underbara ljuvliga tyger liggandes i mitt rum!) men jag vet redan nu att jag inte kommer att kunna hålla mig till det, hehe! Redan nu hör jag sambon klaga hur mycket mer jag tänker sy... ;)

Hollandresan blir iställer i början av mars. Då åker systerdear och hennes familj med, så då har vi alla systrarna i samma land och kan träffas. Det ska bli jättekul!
En dag kommer jag att ägna åt att ploga mig igenom alla mina gamla lådor som står på pappas vind. Han och hans fru ska flytta i slutet av mars, och ska inte behöva ta med all mitt skräp. :)
Älskling stannar hemma med Tomi (*elakt leende*), han har för mycket på jobbet för att 'kunna' ta ledigt (hockeysäsongen närmar sig slutspelet) och ärligt talat tycker jag att det är skönt att åka själv. Bara prata holländska, göra som jag vill, träffa dem jag vill träffa, shoppa lite - najs!

Inga kommentarer: