2009-07-02

Vackra ting! (Men inte till mig!)

Två paket kom hem till mig den här veckan! Lyx! Om det nu hade varit saker till mig... - men icke!

I för sig var det ju jag som beställde dessa fina fina saker. De ska till människor jag tycker mycket om, så det gör inget att de får lämna mitt hem igen.
Men innan de gör det måste jag få visa vad det är för vackra ting!

Paket nummer ett innehöll 2 st namnhalsband:

Till sambons syster, med tjejernas namn i. Bara för att. :)

Till min mamma. Också bara för att.
Våra namn (vi är 4 tjejer...) är sååå långa (och krångliga!), de skulle aldrig få plats! :)
Men den här lösningen blev så fin, så fin!
Dessa härliga smycken är gjorda av Lillofant-Helena, som enligt min åsikt borde höja sina priser! ;)

Paket nummer 2 innehöll ett kalas i orange, vitt och turkosblått: Gekkos BB-kit som jag beställde till syrran. Så snyggt, och så holländskt, haha!
Visst blir man glad av färgkombinationen - och de söta plaggen?


Jag var tvungen att ta några bilder innan de skickas vidare till Roslagens vackra kust.
Helst skulle jag naturligtvis vilja behålla dem själv! Men jag får väl hoppas att kläderna går i arv när barnet har växt ur dem (*hint, hint*)... ;)

1 kommentar:

Syrran sa...

Vi får väl se.. dem är ju så HIMLA fina så vi kanske vill rama in dem senare!
Fy f*n va snyggt! Vår pojke eller flicka kommer att se super fint ut i dom kläderna!
Puss på dig!