2009-06-30

Varmt, roligt, underbart!

Varmt! Tropiska Linköping!
Jag är dessvärre inte någon värmemänniska, jag älskar vinter. Så jag försöker hålla mig i skuggan och blir glad när det fläktar lite. Annars är ett dopp i rätt kalla Vättern inte helt fel... ;)
Men visst blir man glad av solen? Om man nu kommer ihåg att smörja in sig, och inte - som jag - får sin rygg kräftröd...

Ajajaj...

Roligt! Min yngsta syster (bosatt i Nederländerna) var här i en hel vecka. Vi åkte till Kolmården, shoppade loss, såg senaste Transformersfilmen (inte mitt förstahandsval men mycket bra!), spelade spel, pysslade smycken och skrattade massor. Synd att vi ses så sällan, men det kanske är just det som gör det så himlans trevligt när vi väl umgås!

Vattenlek
Ett av många armband

Underbart! Kolla vad underbara Gekko har sytt: min BB-kitbeställning!
Den ska min lilla systerdotter/son (jag gissar på en kille!) få ha på sig när han/hon föds i höst!
Stolta snart-mostern ska försöka sy något själv också, men sådana här fina saker överlåter jag gärna till mästarna!

PS. Sister dear, varsågod!! ;)

4 kommentarer:

Helena sa...

Aj, aj det där ser ut att göra ont!

Vad kul att pyssla tillsammans. Fint armband!

Unknown sa...

Hej

Det där ser inte bra ut.
Smörj in dig med efter sol.
Det brukar hjälpa mig.
Vilka underbara saker.
Ha nu en underbar sommar!
KRAM

Anonym sa...

Du lovade att vara rädd om dig!
Mera rädd om sig än så måste du vara gullevän.
Tröstkramar på avstånd så att det inte gör ont på ryggen ;)
M

Syrran sa...

oooh såå gullligt! Den kommer vi att ha mycket glädje av.. om några månader alltså :)
Hoppas ryggen gör inte så mycket ont som det ser ut och att du smörjer in dig med allt skit som är bra mot solbränna från och med nu :)
Puss på dig!
Kram!