2009-06-30

På gång just nu...

...är lite diverse pysselprojekt!

För det första ligger sambons systerdotter Ts stora önskemål i bitar på vårt matsalsbord: en rödrutig Madickenklänning (en likadan som storasyster har!) med tillhörande förkläde.
Jag har inte kommit så långt än, det är bara förklädet som är så gott som klart, men jag har fått tips lite här och där om att blivande ägaren VÄLDIGT GÄRNA vill ha sin klänning, och det snart! :)


Sen hade jag beställt härliga Tildapapper från Panduro, som jag pysslade fina kort av.
Veckans skörd:


Stackars sambo har fått stå ut med en hel del stök i matrummet, eftersom mitt eget rum fortfarande mest är som ett förråd med pärmar, extrasängar, tyger och mycket mer (mest mina saker, haha!). Men han tycker också att det är kul att jag pysslar så mycket. Häromdagen frågade han om inte jag kunde göra ett kort som vi skulle kunna skicka till hans mormor, för hon blir så glad då. :)

Inga kommentarer: