2009-06-13

Semester

Vilken lustig vecka...
Måndag jobb och sedan akuten, tis-ons hemma (sovit mycket!), torsdag hemma/ledig för att se skolavslutningen på gamla jobbet, fredag på jobbet (jag vet, jag borde ha stannat hemma...men kollega J var redan sjuk, jag hade 2 inskolningar och lite till...).

Men NU har jag 2 veckor semester! Skönt!!
Och jag har lovat läkaren, mamma, systrarna, sambon och inte minst mig själv att verkligen ta det lugnt och vila nu. (Få se hur det går, hihi!)

På måndag och tisdag får sambon och jag leka mamma-pappa-barn och vara barnvakt åt kompis Js lilla dotter T, 1 år. Jättekul!
Sedan åker vi till Östhammar på midsommarafton, till älskade syrran med bullen i ugnen. Dit kommer min lillalillasyster idag, och vi tar med henne hem till Linköping på midsommardagen.
Sen får jag ha henne en hel vecka, så det blir shopping, utflykter och en massa pyssel! :)

Hm.. av någon anledning låter det inte riktigt lugnt... Men men! Jättekul ju! :D

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej
Man kan ta det lugnt ändå.
Det är väl viktigare att inte stressa upp sig
Ha det så bra
Kram