2009-07-13

Smyg, smyg, smyg...

...Tass, tass, tass...

Japp, jag går fortfarande runt och smider hemliga planer. Eller i för sig, jag håller på att ge planerna form. Fixa lite här, fixa lite där...

Samtidigt har jag fått någon form av städnoja. I helgen blev jag stressad för att sambon kom på roliga utflykter vi kunde göra, medan jag bara ville stanna hemma och fixa i trädgården, tvätta, städa eftersom jag såg arbete överallt. :)

Tur att jag kan skratta åt mig själv!

Vi kompromissade: en liten utflykt till Brunneby Musteri hann vi med. När det började ösregna avbröt vi Varamonutflykten och vände hem. Där tittade solen fram och fick oss att jobba HÅRT på projektet 'Hitta häcken längst bort i trädgården'. Låt oss säga att hälften av projektet är avklarad... ;)

1 kommentar:

Syrran sa...

Projektet är halvt avklarad? Betyder det att ni har hittat häcken och sen satte er på häcken? ;-)
Visst är det skönt att ibland ha en liten hemlis? Känns mycket spännande när man går runt och vet att man vet någonting som inte många andra vet :D