2009-07-18

Hurra!

Sambon och jag firade 4 år tillsammans igår, med middag på en fin restaurang.
Jag hade - som jag nog har berättat här, hehe! - en överraskning för Älsklingen, som jag hade klurat på i flera veckor. (Vad överraskningen var vill Älsklingen hålla hemlig en stund till, så det får jag respektera!) Han blev glad, jag med, och sedan satt vi och pratade läääänge om vad vi skulle göra tillsammans.

Så nu är följande beslut taget: vi ska skriva in oss hos Adoptionscentrum och ställa oss i kö. :)
Allt det andra tar vi sedan, men först skriver vi in oss.
Naturligtvis hoppas (och tror) vi innerligt att vi får vårt barn the natural way, men om det nu skulle bli väldigt svårt så har vi iaf inte slösat bort tid. Tid är värdefull.

Jag är nöjd! Min plan lyckades, vi är lyckliga och vad resten av hemligheten var... det kommer ni att få redan på så småningom.
Ha en jätteskön kväll!

2 kommentarer:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh, vad spännande det låter :) Ser fram emot att få höra vad er hemlis är! Trevlig helg. Kramm Johanna

♥ Fyra årstider sa...

Men gud ..jag blir så glad att jag ryser...lycka till med bröllop och barn. Hur det än blir så finns det någon som bara väntar på er.
Kram Lotta