2009-04-01

What a night...


Suck... Klockan är strax över 4 och jag har varit uppe i en halvtimme nu.
Den enda som är nöjd med det är katten, som spinner högt och ligger och myser i mitt knä...

Somnade vid kl23, hörde att sambon kom hem men var redan borta när han gick och la sig.
Vid midnatt halvvaknade jag av hans kommentar att jag snarkade så mycket, och jag frågade om jag skulle leta upp öronproppar. Men dem hade han redan hittat...hjälpte inte.
Och nej, jag behövde inte heller lägga mig i gästrummet. :)

Kl03.15 vaknar jag. Jag är varm och det hörs ett oväsen. Sambon ligger på rygg och snarkar något fruktansvärt (tycker jag). Jag känner tillochmed hur sängen vibrerar av snarkandet!
Först fnissar jag åt det, tar fram mobilen och spelar in ljudet (ska bli så kul att spela upp det för honom om några timmar!), men sen blir jag lite orolig för hans hälsa (och min, för jag vill sova, haha) försöker jag vända på honom. Efter några knuffar rullar han på magen och slutar snarka - men då är jag så vaken att jag väljer att gå upp istället.

Suck igen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Attans en annan fick ju vara uppe i natt av en annan anledning
Ha en underbar dag
Kram

Syrran sa...

Usch! vi hade en katt imorse som ville ut.. kl. 4:30! Jag borde ha sms:at dig, då kunde vi snacka skit så där tidigt :)
Puss på dig syrran!