2009-04-02

Jag sjuk, datorn sjuk...

Fortfarande sjuk, och nu har datorn pajat också. :(
Lånar sambons dator en kort stund, han vill också blogga (Älskling bloggar om hockey... och ibland om mig, hihi) och frågar hela tiden om jag är klar snart.

Ska lämna in datorn till Fs sambo, som är datakunnig och tror att han kan rädda vår stackars lilla laptop. Hoppas det! I för sig hann jag vila, sy klart gardinerna och leka med katten igår, men att kunna blogga om det här och fixa bilder vore ju roligt. ;)

Men imorgon ska vi på jakt efter en ny dator i alla fall, säger sambon nu. Javisst, det går bra för mig!
Nu ska jag ta en kopp te, en dusch och lite nässpray - i valfri ordning.

I'll be back! :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Nu måste du krya på dig

Ha det bra
Kram

Mojebarn sa...

Vilka fina saker du gjort till utmaningen. Jag gillar speciellt vaxduksväskan.

Krya på dig!