2009-04-14

Tack!

Tack snälla ni underbara vänner, för era fina och värmande ord både här, på mejlen, sms eller live!
Det känns skönt att få kunna bryta ihop lite och sedan känna stöd och komma tillbaka till glada livet igen. :)

Jag mår faktiskt bra. Måste bara se till att jag inte panikartad startar igång femtioelva olika projekt för att hålla mig sysselsatt, eller tänker ut lika många olika sätt att fortsätta med hormonbehandlingar eller undersökningar. Det kommer när det kommer (with a little help from my friends!) (och gynekolog, haha!), och det kommer!

Kram på er!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Har själv haft svårt att bli gravid, men ändå har jag haft turen att bara behöva tabletter.
Håller tummarna för er.
Kram

VIT och PASTELL sa...

Tack för att du "rättade" mig ang. ormhasseln! :)fniss.

Hoppas att hormonbehandlingarna ger resultat för dig oxå. Jag kan förstå din barnlängtan - den kan växa sig så otroligt stark.

Jag har ett symaskinstips till dig! Den absolut bästa maskinen är PFAFF med övermatning!!!! Jag är textilärare (även om jag inte jobbar med det nu) så jag vet, hi, hi! Jag lovar att om du testar en sån maskin så kan du inte gå tillbaka tilll nån annan som inte har övermatning. Overlock vet jag däremot inte vilken som är bra. Kolla efter nån som är lätt att trä och att det ingår en liten kurs eller video om hur den funkar. Kan vara lite krångligt ibland att få till trädning mm.

Lycka till med allt ;-)

Kram Maria

Mojebarn sa...

Det borde vara alla förunnat med en liten bebis, så jag hoppas verkligen för din skull.

När det gäller overlock så har jag en Bernina. Men skulle jag köpa en idag så skulle det bli en Baby Lock från Janome. Den har luftträdning av griparmarna, vilket skulle underlätta en hel del. Det är PILLIGT att trä maskinen........ Den är dyr men det är det säkert värt :-)