2009-04-08

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

JAG BLIR MOSTER!!!

Pratade precis med min käraste syster J, och jag råkade fråga rakt ut om hon var gravid. När hon sedan lite fnissande dröjde med svaret... ja, då visste jag direkt!

SKITKUL!!! Naturligtvis kom tårarna direkt, så glad jag blev! :D


Syrran och jag, vi hade hamnat i samma gynekologträsk: båda har PCO, båda startade med hormonbehandling. Som tur var visade det sig att hennes sköldkörtel fungerar normalt, och hennes behandling gav resultat redan första omgång: ägglossning och graviditet.
Hon tyckte ändå att det var lite svårt att berätta för mig, hon vet ju hur mycket jag längtar efter barn. Men hon längtade ju också mycket, så det här är toppen!
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte bröt ihop lite när vi hade lagt på... Men mest är jag så himla glad för deras skull!.

Jules, I löööööv you!!

Och Gud vad jag längtar efter mitt eget lilla barn...

4 kommentarer:

Anton Ymer (pseudo) sa...

Kul!!!

Vi håller tummarna för dig också.

*kram*

Kan man skicka vårkänslor via blogg? Isåfall skickar vi såna från hela familjen. Spö spö spö, ge mig frö frö frö. :)

Stjärnor & Champagne sa...

Grattis till att du skall bli moster, vad kul....Roligt att du vill vara med och tävla hos mig.

Kram Anne

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Ah vad roligt för din syster. Håller tummarna för att du också ska få en bulle i ugnen en dag :) Själv har jag också PCO men som är under kontroll nu eftersom jag äter p-piller men vad som händer sen när jag slutar vet jag inte. Kan jag bli gravid eller inte? Jag har faktikst släppt tanken på barn, eftersom man inte vet hur det kan gå. En av mina vänner har också PCO och efter mycket lång tid blev hon gravid med hjälpa av sjukvården. Så det kan gå och man kan få hjälp. STor kram Johanna

Syrran sa...

Älskar dig min schwester! Påskpuss!