2012-05-02

I'm a rich bitch!

Det är inte bara dipp och depp här. Jag mår faktiskt bra med. :) Även på jobbet.

Igår tog jag tre varv i spåret tillsammans med powerwalkbuddy P. Vi pratade om många olika saker, bland annat om jobb och framtidstankar. Jag blev inspirerad igen, hittade glimten som behövs för att komma vidare i det. Gött!
P påpekade att även om jobbet kan kännas tungt emellanåt så får jag faktiskt direkt bekräftelse på att jag gör ett bra jobb från barnen. Varje dag hör jag glada rop när jag kommer in på avdelningen 'Ph är här! Kolla, Ph har kommit!' De springer fram och kramar mig, de vill visa, berätta, fråga.
Och ska jag skryta lite så gör de inte så hos mina kollegor. :) Ja, jag har faktiskt ett härligt jobb. Slitsamt, skitjobbigt ibland, men så inspirerande och roligt!

Dessa sköna skitungar! Jag tycker om hela bunten. De gör mina vardagar till livliga, spännande, roliga, aldrig tråkiga stunder. Och jag har faktiskt 26 barn som jag kan slösa min energi och kramar och kärlek på. Det är rikedom ni!

1 kommentar:

Syrran sa...

<3 <3 <3