2012-05-03

I huvudet på Ph

* Vad var det nu igen jag skulle komma ihåg?

* Måste göra klart syrrans brudklänning, kom ihåg att beställa tårtsaker, *hemligthemligt*, boka biljett till Uppland, vad sjutton ska jag ha på mig på bröllopet?, jo jag kanske hinner sy en klänning, nej förresten det hinner jag inte, måste skriva en packlista till Älskling...

* Jobbajobbajobba - utvecklingssamtal - jobbajobbajobba - nyakollegor - jobbajobbajobba - oj nu måste jag ta ett beslut - jobbajobbajobba - andas! - jobbajobbajobba...

* Och sen var det någon jag skulle ringa...

* Just det, borde ha tagit blodprov för länge sedan!

* Powerwalk, promenad, vikt, mat, LCHF eller GI, glöm inte kosttillskott, kom ihåg din medicin, nej nu glömde jag det igen! Drick mer vatten, skippa gluten och laktos, ANDAS!

Men annars går det bra... ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och så ska vi ses oxå! :-*
/F

Syrran sa...

Andas är nog det viktigaste på din lista!! Fortsätt andas.. Du kommer att klarar allt det andra hur bra som helst, även om det känns så otroligt mycket just nu!
O boka dejt med F, du brukar må bättre då ;) men annars vet du väl om du behöver en peptalk att Sam gärna hjälper till?!
Puss min zus!

medelsvensson sa...

Guldklimp. Landa. Andas. Det räcker så gott med att du bara finns här i världen. (och skriva packlistor får han faktiskt ta och göra själv)
Kram M