2012-04-10

What a weekend!

Fick skäll av syrran att jag behövde blogga - so here I am again!
Påsken tillbringades med just syrran och hennes härliga familj. Favvokille Sam fick en traktor av oss som naturligtvis skulle användas direkt, och hade han fått som han ville hade traktorn sovit bredvid honom på natten! :)

Sam tittar skeptiskt på mamma som skulle visa att tjejer visst kan köra traktor... ;)
Sedan skulle han åka lite i pappas STORA traktor med. Glad kille!!


Hade provbakat syrrans bröllopstårta, eller det fick bli en påsktårta för den här gången.
Blev nöjd, fick lära mig nya tekniker och vet vad jag behöver träna på inför finalen senare i vår.


Och sist och även minst min underbara systerdotter, 8 månader. Tre dagar med den här lilla solstråle och mina batterier är laddade till max. Vilken sötnos!! Hon skrattade och bubblade mest hela tiden, och jag smälter varje gång jag tittar på henne! Tänk att man kan älska någon annans barn så mycket!


 Så länge jag har dessa två älskade odjur gör inte barnlösheten så ont...

2 kommentarer:

Syrran sa...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Ph sa...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ right back at ya!