2012-03-29

Vår!

Våren är på väg! Jag har sett det med egna ögon, bara sisådär 1500km söderut! ;)

Åh vad skönt det var att vara hemhemma! 20 grader, strålande sol, allt i knopp eller i blom - underbart! Nu var det ju lite extra fint väder även där för att vara mars, men tur för mig!
Lite synd bara att jag hjälpte till att tömma förråd/packa kartonger/flytta möbler/jobba i trädgården fyra av mina 6 dagar, men men. Det var kul att få umgås med familjen, det blev gratis workout och jag hann med shopping med.
Jag älskar att gå i holländska affärer! Det är för det mesta bra mycket billigare, och jag gillar att hitta fynd som man inte hittar här i Sverige. Så jag har köpt påskpynt, finfina bebisprylar till fröken C som borde bli mamma anytime now, leksaker till svägerskans tjejer och mycket mer. Dessutom tog jag hem en smärre skattkista fylld med sysaker: fina tyger, pärlor, dockpaket och annat pyssel som mamma hittade i sina gömmor när vi städade och rensade. Lucky me! :)



I år blir vår påsk färgglad!

1 kommentar:

Änglar & Hjärtan sa...

Underbara saker! Lite uppiggande sådär på vårkanten :)

kram kram Alexandra