2012-03-07

En rejäl spark i arslet, DET borde jag få!

Jag svajjar för mycket. I tankarna, i orden, i huvudet, i humöret.
Ena dagen upp, andra dagen ner. Morgonen upp, kvällen ner. Dag efter dag.
Jag blir så trött på mig själv! Jag glömmer att ta min medicin, jag glömmer att hålla koll på maten, jag har ingen ork och springer runt och säger ja till en massa saker som jag borde säga nej till.

Visst, den där kollegan som oavbrutet pratar om sin graviditet ÄR en big pain in the ass, men med lite bättre koll på dina hormonvärden kanske du skulle kunna ta det lite bättre. Så ryck upp dig nu, Ph! Ta dina tabletter, skärp dig och ta det lite mer seriöst nu! Att jag aldrig lär mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kram, önskar att det får vända för dig snart. Ja jobbig känsla när allt är som en berg och dalbana. Jag åker lite flumride ibland (glömmer saker o s v) Skratt.
Stor kram
Flumride

Anonym sa...

Vi är många som skulle behöva en sekreterare i vardagen. Borde väl gå att dra av som RUT? ;)
/Alexandra