2012-03-19

Längtan!

Åh vad jag längtar!

Jag längtar förstås efter vårt barn. Eller våra barn, om det vill sig.
Jag längtar efter att få ordning på kroppen, och jag jobbar på det. Så egentligen längtar jag efter att få känna och märka förändringen.. :)
Jag längtar efter våren, jag är sugen på att kunna jobba i trädgården med händerna djupt nere i jorden.
Jag längtar efter att få ordning på mitt pysselrum.
Jag längtar efter min familj långt långt borta..
Jag längtar efter min älskade systerson och hans lika härliga lillasyster!
Jag längtar efter att få se min älskade syster gifta sig med sin sambo sedan många år.


Just nu längtar jag mest efter att få åka HemHem till the motherland för några välförtjänade dagar hos min fina mamma, min lillasyster, min andra syster som har det väldigt tufft just nu och även min pappa och hans fru. Om två dagar sitter jag på planet, tillsammans med min superF som ska hälsa på sin familj med. Och det ska bli så underbart!


 Mitt fina lilla land. Jag saknar dig! Speciellt om våren...

Inga kommentarer: