2012-02-05

Älska, sakna

Syrran och jag pratar många gånger via Skype. Oftast är hennes härliga tvååring Sam med, och jag tror att han och jag gillar våra videosamtal lika mycket! Jag vill bara krypa igenom datorn för att krama och pussa det där lilla sköna odjuret som skrattar och bubblar och pekar på moster!
Jag älskar Sams ålder. Det där mellan 2 och 3 år, när de är så underbara spontana, kramiga, busiga och oskuldsfulla.  Love it!

Häromdagen hände något konstigt... Jag blev ledsen när jag pratade med guldklimpen. Han märkte aldrig det, inte hans mamma heller. Det kom väl mest när vi hade avslutat samtalet, och när jag berättade för Älskling och kompis F igår kväll.


Sam påminde med ens så otroligt mycket om Andreas...

Jag kom på mig själv att tänka att det var lustigt att sorgen och saknaden gjorde sig påminda just då, det brukar jag väl inte släppa fram förrän i slutet av maj? Dumma lilla jag...
Det där visar väl att sorg, saknad och att älska är hjärtefrågor. Då kan det ju bli så.

Usch, vad jag saknar!

3 kommentarer:

Änglar & Hjärtan sa...

Det är ju så med barn... att de har en förmåga att locka fram känslor hos en. Massor med kramar till dig min goa vän!

Anonym sa...

♥♥♥
/F

Syrran sa...

Nej vi märkte aldrig något.. <3 <3 <3 hoppas vi ses snart irl så ni och vi kan kramas mycket!