2011-04-13

Oops!

Jag har verkligen klantat till det....
Igår skulle jag få några gäster. Så jag tyckte att det vore en bra idé att flytta fram bilen lite, så att folk kunde parkera bakom vår bil. MYCKET dålig idé!
Klev in i bilen, kollade inte om den stod i friläge, startade motorn, bilen hoppade till ganska rejält, och av chocken tryckte jag tydligen in gasen istället för bromsen. Crash, boom, bang!



Jäklar vad mycket fart man kan få på bara några meter! Och vilka skador...
Min kära cykel är halvmåneformad nu, boxarna till dynor mm söndersmulade och väggen till förrådet samt sockel något intryckt och ur led...

Just det. Jag har inget körkort. Dags att ta det kanske... :/

1 kommentar:

Carro sa...

Ha ha ha ha förlåt men jag måste få skratta! Det där är så typiskt mig! Hoppas att det inte blev några skador på bilen i alla fall..

Tack för peppningen :-)

Kram