2011-04-01

A little too much

Många reaktioner på mitt FB-inlägg! Stöttande, omtänksamma, värmande ord... Jag blev faktiskt rörd. ♥

Humöret är i alla fall på väg upp. Jag är vid god mod, jag mår faktiskt helt ok. Var hos medicinmannen i torsdags, han gav mig lite nya tips angående mat och massage på magen, det kändes bra. Så i helgen ska jag ut och leta en sådan där massagerullgrej. :)

Lite för mycket ibland blir det på jobbet. Min kollega väntar sitt första barn, är alltid dödsoroligt av sig för liksom allt som har med hälsa att göra och pratar nästan oavbrutet om sin graviditet. Om man nu vill höra eller inte. Och nej, jag vill inte höra samma saker varje dag!
För en gångs skull är jag faktiskt lite glad att hon bytte avdelning . Jag orkar inte bli påmind varje dag att hon har en bebis i magen och min mage är tom. Det räcker ändå, tack.

Så tack Gud, för att du fixade till den här omorganisationen. Även om jag inte tyckte det just då så är jag glad för det just nu...

Inga kommentarer: