2010-06-06

Möhippa 2 :)

Och igår, lördag, var det dags för möhippa numero 2!
Det är klart att när syrran med familj åker hela vägen ner från Östhammar till Linköping, 'bara för att' för en helg, jag förstår att hon har något i kikaren. När hon av alla människor sedan på lördagsmorgonen har bråttom iväg till stan, det skapar också misstankar... ;)
Men visst kan jag låtsas som ingenting. Så jag följde snällt med till stan, gick där hon gick, satte mig när hon sa till mig att 'Här ska vi ta en fika'.

Och mycket riktigt så stod de plötsligt där: en stor del av mina käraste vänner! Med stora leenden. Jag fick ta på mig en stor uppblåsbar orange peruk och så började vi gå genom stan.

I brist på bilder från igår får ni se vilken peruk jag menade... ;)

Vi kom till Hagdahls & Co, där mina vänner dukade upp med ostar, kex, frukt och choklad och gott bubbel att dricka till. Vi pratade, skålade, myste, slappnade av och fick sköna behandlingar.
Jag blev masserad (superskönt - men ajajaj vad bra hon hittade de där knutarna i axlarna!), sminkad och stylat, och fick dessutom välja ut ett underbart halsband från LottaDesign som minne! :)

Tänk att jag kunde bli så fin! :D

Efter alla härliga behandlingar åkte vi hem till oss en stund, där vi kunde mysa en stund med lille Sam. Sedan bar det av till Motorstadion, där jag och några till fick åka Go-kart! Spännande, jag har ju inget körkort så det var superkul att testa! Men jag blev omkörd av alla andra, så långsam var jag! :)
Efter det blev det ombyte hemma för middag på grekisk restaurang och utgång på Harrys (whoohoo! Två kvällar denna vecka!). Vi dansade, sjöng, dansade lite till, skrattade, drack lite vin och andra små roliga drinkar, hittade några fler kompisar, dansade ännu mera och hade alldeles alldeles underbart roligt!

Visserligen var det lite segt att komma hem långt efter midnatt och gå upp vid 8-tiden för att vinka av syrran+familj, men det priset betalade jag gärna!

Jag är så enormt glad över att ha så många underbara härliga fantastiska vänner som gjorde denna dag till en av de roligaste dagar i hela mitt liv!
Och F+Syrran: I lööööv you!!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Nu längtar jag efter att få se bilderna! :)

2 kommentarer:

F sa...

I lööööv you toooo!!!
Bilderna får du se sen :-P

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Härliga möhippor du fick. Peruken är underbar! Kram