2010-01-26

Fjärilar

Fjärilar i magen... Sådär plötsligt!

Jag längtar så till vårt bröllop, till den dagen vi blir herr+fru. :)
Och att få fira detta med familj och vänner... Underbart!

Nu ser jag framemot en ledig torsdag förmiddag där jag ska skämma bort mig själv med besök hos frisör för klippning och planering av bröllopsfrisyr och besök hos salong för manikyr (och ett och annat blodprov, men det vill jag helst inte tänka på). Sedan är det inte alls långt tills helgen, när Älskling och jag ska åka till Köpenhamn och shoppa lite och umgås med varandra och bo superlyxigt på hotell. Gött!

4 kommentarer:

Helena sa...

Låter som det blir en skön torsdag, förutom blodprovet då. Ni får ha det så mysigt i Köpenhamn i helgen! (Vilket datum är bröllopet?)

Helena sa...

Ja, jag tänkte väl att det inte var dags för bröllop riktigt ännu :)

Jag tänkte sy lite större hjärtformade vetevärmare som man kan lägga över en axel t ex. Eller som du skrev, lägga på magen så där en gång i månaden ;)

Syrran sa...

Så mysigt det låter, härligt att bli ompysslad hos frisören och med manikyr.. hmm.. det ger mig idéer!

A sa...

Ha det underbart och njut i Köpenhamn vännen.

Det finns en underbar florist som heter Tage Anderssen i Köpenhamn, googla så får du inspiration.
Vi skulle ju kolla på bukett men tiden bara flyger iväg, fika någon eftermiddag?
Allt är bra här lite mer "lagom med jobb" denna terminen;)
Kramkram
A