2010-01-17

Läget?

Min vackra Amarillis blommar fortfarande! Fyra stänglar, minst fem blommor på varje, och nästan 50cm högt! Vilken växtkraft! :)

Hur är läget?
Få se...

* Jag fick feber precis lagom inför helgen, ligger fortfarande och snörvlar och tycker synd om mig själv. ;)
* Jag har gett en tårta till tjejerna på apoteket, som jag lovade. Deras råd gjorde att jag började ta min medicin på kvällen istället för på morgonen, och sakta men säkert mår jag bättre.
* Älskling och jag planerar inför bröllopet. Vi har insett att läget är under kontroll, och vi behöver inte stressa. Gött!
* Vi ligger lågt på bebisfronten, dvs i alla fall med hormonbehandlingarna. ;) Ingen idé nu när sköldkörteln strular.
* På jobbet har det lugnat ner sig, och jag börjar få jobbglädjen tillbaka. Whoohoo!

Så läget är helt okej, tycker jag! Humöret svänger en del, men det skyller jag på sjukdomsbilden.
Nu ska jag vila lite, söndagslyxigt att sova middag. Sedan väntar lite jobb och sortering av tyger.
Ha en fortsatt trevlig söndag, alla därute!