2010-01-18

Bröllopstankar

Igår låg jag mest hela dagen i sängen, trött och snorig. Rekommenderas varmt till alla som känner sig lite krassliga, för det var superskönt! Enda nackdelen kanske var att jag hade lite svårt att sova inatt, hade ju fått vila så mycket! ;)

Sambon jobbade, men jag delade sängen med min nya bästa kompis (vi kan kalla henne 'Acer Aspire') och tillsammans letade vi på nätet efter bra idéer inför bröllopet. Min fina datorkompis visade mig en mängd härliga pysselhemsidor så det stod härliga till, och som jag senare kommer att dela med er (lite girig får man vara, haha!).

Men kolla vad jag hittade för pärlor hos gurun Martha Stewart när det gäller bröllopstips!

Ljuvliga ljusdekorationer! Så ska jag ha det!
Tillsammans med detta:

Fint, va?
Eller vad säger ni om den här skönheten:


Aaaah, jag blir alldeles salig! Få se, hur många dagar kvar var det? Just det, bara 180! :)

1 kommentar:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Hoppas du mår bättre snart :) Fina inspirationsbilder du har hittat till bröllopsplanerandet :) kram